Dobrá agentúra – správna agentúra
SEO optimalizácia dokáže naozaj urobiť svoje. Mám to odskúšané v praxi, takže viem o čom hovorím. Nemyslite si však, že to pôjde len tak ľahko. Kým som ja našla agentúru, ktorá robila naozaj to, za čo som zaplatila, trvalo to naozaj dlho. Vlastne som ich vyskúšala asi tri. Nakoniec som dostala odporučenie na SEO Bratislava Seolight, vyskúšala som a môžem povedať, že to dopadlo dobre.
Varovné signály
Ak kupujete služby, podľa mňa je to komplikované vždy. Tovar si chytíte do ruky alebo ho vyskúšate, ale služba je veľmi abstraktný pojem. Nevie, tak napríklad masáž. Ako môžete zhodnotiť to, či vám masérka vyhovuje, ak ju nevyskúšate? Nevýhodné je hlavne to, že si najprv musíte zaplatiť, potom vyskúšať a až tak budete vedieť, či je všetko OK. Nejaké tie varovné signály, vám však v rozhodovaní trochu pomôcť. Skúsim to cez takú metaforu s tým masážnym salónom.
Ak vojdete do salónu a uvidíte masérku v špinavom oblečení, ktorá vám ani nepozdraví, na ležadle je špinavá plachta, v miestnosti sa nekúri, nepríjemne to tam zapácha a namiesto masážnych olejov používa poľský olej na vyprážanie, asi to nebudete riskovať a pôjdete inam.
Veľmi podobné je to aj pri SEO agentúrach. Môže sa vám to zdať, že je to menej zrejmé, ale v skutočnosti nie je. Ak hneď na začiatku natrafíte na tieto veci, skúste hľadať ďalej.
- Ak sa do agentúry chcete dovolať, no telefón nikto nedvíha ani na druhý deň, nie je to najlepšou známkou o profesionalite.
- Poslali ste mail, v ktorom máte záujem o služby agentúry, no odpoveď neprišla ani po týždni.
- Ani po osobnom kontakte, sa neviete dopátrať aspoň k približnej cene optimalizácie.
- Jednajú s vami arogantne.
- Nedokážu vám odpovedať na základné a primitívne otázky.
- Neviete nájsť žiadne referencie. Zlé referencie sú dokonca lepšie. To znamená, že agentúra aspoň niečo robí, len možno nie najlepšie.